فرصت کمی باقیست ...
در زمان باقیمانده آمادگی خودتون رو به صورت رایگان در آزمون های هموا محک بزنید و درصد ها و تراز خودتون رو مشاهده کنید.
از اینجا کنکور آنلاین را شروع کنید


  • مدیر سایت
    مدیر سایت
    امتیاز : 0
    رشته : رشته های دانشگاهی
    جزییات کنکور دکتری ورودی سال 1401 + زمان توزیع کارت ورود به جلسه

    باتوجه به اطلاع رسانی سایت سازمان سنجش، زمان برگزاری کنکور دکتری 1401 در ساعت 8 صبح ششم اسفندماه 1400برگزار خواهد شد. همچنین روز سه شنبه سوم اسفندماه 1400 امکان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون قابل مشاهده و پرینت خواهد بود.
    در آزمون دکتری 1401 فارغ التحصیلان ارشد یا دانشجویانی که تا پایان 31 شهریور ماه 1401 فارغ التحصیل میشوند میتوانند در این آزمون شرکت نمایند.


    بازدید : 245 | نظرات : 0 | 797 روز پیش
نظرات
ارسال نظر
لطفا برای ثبت نظر با ساب کاربری وارد یا در سایت ثبت نام کنید.
دانلود فایل
دانلود آموزش و تقویت مهارتهای ریدینگ
گروه : آزمون زبان
دانلود آموزش و تقویت مهارتهای ریدینگ جزوه آموزشی که در 16 صفحه و توسط خانم نسترن زارع تهیه شده است.خانم زارع دانشجوی مهندسی صنایع در دانشگاه صنعتی شریف میباشد.داوطلبان شرکت در کنکور یا آزمون های زبان میتوانند به رایگان در ادامه مطلب این جزوه آموزشی ارزشمند را دانلود نمایند.
دانلود فایل
دانلود خلاصه نکات مبحث مولکولهای درس شیمی
گروه : کنکور کارشناسی
باسلام خدمت داوطلبین عزیز و علاقه مندان به درس شیمی ، در این مطلب از سایت هموا یک جزوه جمع بندی و خلاصه نویسی شده ازمبحث مولکولها در خدمت تندرسی در شیمی رو آماده کرده ایم. این جزوه مفید که بصورت فایل PDF در 19 صفحه تهیه و تنظیم شده است به مروز عنوان های زیر میپردازذبهداشت و پاکیزگیشاخص امید به زندگیآلاینده هاچند نکته در مورد عسلحلال م
تبلیغات متنی
لینک شما اینجا



تبلیغات متنی
لینک شما اینجا
هموا آینده ای روشن

سایت آموزشی هموا فعالیت خود را در فروردین ماه سال 1396 با هدف کمک و فراهم نمودن امکانات آموزشی برای دانش آموزان و داوطلبان کنکور آغاز نموده است. از همین رو و با رسالت فراهم نمودن بستر آموزشی یکسان برای تمام دانش آموزان و دانشجویان سراسر کشور امکانات کاربردی فراوانی از جمله تخمین رتبه کنکور، انتخاب رشته کنکور، سامانه کنکور آنلاین، آزمون و فلش کارت های زبان انگلیسی را در سایت هموا به رایگان مهیا نموده است. امید است سایت هموا بتواند قدمی کوچک را در در مسیر عدالت آموزشی در سیستم آموزش کشور برداشته باشد.

آمار هموا
  • بازدید امروز : 1751
  • بازدید روزگذشته : 2343
  • بازدید هفته گذشته : 17320
  • بازدید ماه گذشته : 61935