فرصت کمی باقیست ...
در زمان باقیمانده آمادگی خودتون رو به صورت رایگان در آزمون های هموا محک بزنید و درصد ها و تراز خودتون رو مشاهده کنید.
از اینجا کنکور آنلاین را شروع کنید


  • مدیر سایت
    مدیر سایت
    امتیاز : 0
    رشته : رشته های دانشگاهی
    کنکور آنلاین (الکترونیکی) کی و چگونه برگزار میشود ؟

    در چند روز گذشته با توجه به صحبت ها و حواشی مختلفی که در مورد نجوه برگزاری کنکور آنلاین یا همان کنکور الکترونیکی به وجود آمده است که در این خصوص رییس سازمان سنجش کشور توضیحات رو مطرح کردند.

    منظور از کنکور الکترونیکی چیست ؟ در این مدل کنکور داوطلب سر جلسه کنکور حاضر شده است اما هیچگونه دفترچه و پاسخنامه ای به داوطلب تحویل داده نمیشود و به تعبیری هیچ کاعذی بین داوطلب و سازمان سنجش تبادل نخواهد شد.

    نحوه پاسخگویی به سوالات در کنکور الکترونیکی چگونه است ؟ در جلسه کنکور به هر داوطلب یک مانیتور اختصاص داده میشود و داوطلب در این مانیتور سوالات را مشاهده و پاسخ سوالات را ثبت خواهد کرد.

    کنکور الکترونیکی از چه سالی اجرایی خواهد شد ؟ این مدل از برگزاری کنکور به صورت الکرونیکی از سال 1403 اجرایی خواهد شد ( به عبارتی برای دانش آموزان کنونی پایه دهم)

    حالا باید منتظر ماند تا سال 1403 و دید آیا زیرساخت های لازم برای این آزمون فراهم خواهد شد یا خیر ؟ و این مدل برگزاری آزمون استرس داوطلبین را کم خواهد یا بیشتر ؟ و نکته دیگر اینکه داوطلبینی که آزمون های آزمایشی خود را به صورت کاغذی برگزار میکنند میتوانند خود را با این مدل کنکور تطبیق بدهند یا خیر؟

    بازدید : 409 | نظرات : 0 | 756 روز پیش
نظرات
ارسال نظر
لطفا برای ثبت نظر با ساب کاربری وارد یا در سایت ثبت نام کنید.
دانلود فایل
دانلود 5 تست از مبحث الکتریسیته ساکن فیزیک یازدهم به همراه پاسخ تشریحی
گروه : کنکور کارشناسی
در این مطلب یک مجموعه 5 تست از مبحث الکتریسیته ساکن فیزیک یازدهم رو آماده کرده ایم که به صورت رایگان در ادامه مطلب دانلود و مطالعه نمایید. تست های فیزیک یازدهم این جزوه دارای پاسخنامه تشریحی نیز میباشد. تست های الکتریسیته ساکن توسط آقای محمدامین حسن‌ آبادی تهیه شده است.
دانلود فایل
دانلود جزوه جامع آیات دینی
گروه : کنکور کارشناسی
در این مطلب برای داوطلبین کنکور عزیز یک فایل از جزوه کامل و جامع آیات درس دینی را آماده کرده ایم. در این جزوه جمع بندی تمام آیات ، پیام آیات، روایات و احادیث کتاب دینی پایه یازدهم مورد بررسی قرار گرفته است. جزوه جامع آیات دینی در 24 صفحه توسط آقای محمد گنجه تهیه و نگارش شده است. دانلود رایگان جزوه آیات دینی در ادامه مطلب.
تبلیغات متنی
لینک شما اینجا



تبلیغات متنی
لینک شما اینجا
هموا آینده ای روشن

سایت آموزشی هموا فعالیت خود را در فروردین ماه سال 1396 با هدف کمک و فراهم نمودن امکانات آموزشی برای دانش آموزان و داوطلبان کنکور آغاز نموده است. از همین رو و با رسالت فراهم نمودن بستر آموزشی یکسان برای تمام دانش آموزان و دانشجویان سراسر کشور امکانات کاربردی فراوانی از جمله تخمین رتبه کنکور، انتخاب رشته کنکور، سامانه کنکور آنلاین، آزمون و فلش کارت های زبان انگلیسی را در سایت هموا به رایگان مهیا نموده است. امید است سایت هموا بتواند قدمی کوچک را در در مسیر عدالت آموزشی در سیستم آموزش کشور برداشته باشد.

آمار هموا
  • بازدید امروز : 790
  • بازدید روزگذشته : 3735
  • بازدید هفته گذشته : 12188
  • بازدید ماه گذشته : 54567