فرصت کمی باقیست ...
در زمان باقیمانده آمادگی خودتون رو به صورت رایگان در آزمون های هموا محک بزنید و درصد ها و تراز خودتون رو مشاهده کنید.
از اینجا کنکور آنلاین را شروع کنید


تاریخ انتشار : [1400-07-19] - تعداد بازدید : [783]

معاون آموزشی وزارت بهداشت از راه اندازی کار گروهی برای بررسی ظرفیت پذیرش در رشته های علوم پزشکی خبر داد و گفت: به زودی ما جلسه مشترک جهت همفکری با شورای عالی انقلاب فرهنگی خواهیم داشت و نظرها و برنامه های خود در مورد افزایش ظرفیت پذیرش در رشته های علوم پزشکی اعلام می کنیم.


ضمن بیان این مطلب به برنامه وزارت بهداشت برای افزایش ظرفیت پذیرش دانشجو، به خصوص در رشته های پرطرفدار اشاره و اظهار کرد: کارگروهی در خصوص بررسی افزایش ظرفیت در رشته های علوم پزشکی از قبل در معاونت آموزشی وزارت بهداشت تشکیل شده بود که ما فعالیت های این کارگروه را دنبال خواهیم کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: کارگروه فوق نیازهای ما را در رشته های علوم پزشکی، بر اساس استانداردهای جهانی پذیرش، نسبت استاد به دانشجو، تعداد دانشجویان فعلی و برخی موارد دیگر مورد تحلیل و بررسی قرار داده است.

معاون آموزشی وزارت بهداشت خاطر نشان کرد: سیاست وزارت بهداشت در مورد ظرفیت پذیرش دانشجوی علوم پزشکی در سه مرکز تحقیقاتی دانشگاه های علوم پزشکی براساس داده های موجود مورد بررسی قرار می گیرد که یکی از این مراکز در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی قرار دارد.

دکتر باقری خاطر نشان کرد: به زودی ما جلسه مشترکی برای همفکری با شورای عالی انقلاب فرهنگی خواهیم داشت که بر اساس آن برنامه خود در مورد افزایش ظرفیت پذیرش در رشته های علوم پزشکی را اعلام می کنیم و مشخص خواهیم کرد روند کاری در این زمینه به چه شکل خواهد بود.

وی اظهار کرد: ما تا سال ۱۴۰۸ برنامه پذیرش دانشجویان علوم پزشکی و استاد را تعیین کرده و معلوم کردیم چه تعداد دانشجو باید تا این سال جذب کنیم.

معاون آموزشی وزارت بهداشت با بیان اینکه افزایش ظرفیت در رشته های علوم پزشکی تعاریف مختلفی دارد، افزود: برای رسیدن به اینکه در مقایسه با آمار فعلی باید تعداد دانشجویان ما تا سال ۱۴۰۸ به چه میزان برسد، لازم است طبق برنامه و نقشه علمی جامع کشور پیش برویم. ممکن است طی ۸ سال  در برخی سال ها به افزایش ظرفیت نرسیم اما مهم این است که تا ۸ سال آینده به تعداد مشخص اعلام شده در نقشه دست یابیم.

دکتر باقری فرد در پایان تاکید کرد: ظرفیت پذیرش دانشجو در سه رشته پرطرفدار نظیر داروسازی، پزشکی و دندانپزشکی در سال جاری بر اساس روال سابق گذشته بود اما سیاست جدید خود را برای سال آینده اعمال خواهیم کرد.

پایان/.

[ برای متن کامل خبر کلیک کنید ]

تاریخ انتشار : [1400-07-19]
افزایش تعداد پذیرش در رشته های پرطرفدار پزشکی در دست برسی
دانلود فایل
دانلود جزوه ابیات پرتکرار درس ادبیات کنکور
گروه : کنکور کارشناسی
در این مطلب یک جزوه بسیار مفید برای دوران جمع بندی و مرور درس ادبیات فارسی ویژه کنکور آماده کرده ایم. در این جزوه به ابیات پرتکرار در کنکور سال های اخیر پرداخت میشود. این جزوه ادبیات کنکور که دارای 45 صفحه میباشد مهمترین ابیات در مبحث قرابت معانی جمع آوری کرده است. این فایل مفید توسط آقای علی نظری تهیه و نگارش شده است و از ادامه مطلب م
دانلود فایل
دانلود جزوه نکات و تست های مهم فصل تولید مثل
گروه : کنکور کارشناسی
در جزوه زیست پایه یازدهم فصل هفتم که به مبحث تولید مثل میپردازد تست های کنکور تجربی دو سال اخیر یعنی سال 98 و 99 سراسری جمع آوری و بررسی شده است.این جزوه که در قالب یک فایل PDF و در 11 صفحه تنظیم شده تنظیم شده است.در این جزوه به 10 تست مهم فصل هفتم زیست یازدهم تولید مثل پرداخت میشود. تهیه تنظیم این جزوه مفید توسط خانم ملیکا کلانتری دانشجوی پ
ارسال نظر
نظرات
بازخوانی نظرات کاربران ...
تبلیغات متنی
لینک شما اینجا



تبلیغات متنی
لینک شما اینجا
هموا آینده ای روشن

سایت آموزشی هموا فعالیت خود را در فروردین ماه سال 1396 با هدف کمک و فراهم نمودن امکانات آموزشی برای دانش آموزان و داوطلبان کنکور آغاز نموده است. از همین رو و با رسالت فراهم نمودن بستر آموزشی یکسان برای تمام دانش آموزان و دانشجویان سراسر کشور امکانات کاربردی فراوانی از جمله تخمین رتبه کنکور، انتخاب رشته کنکور، سامانه کنکور آنلاین، آزمون و فلش کارت های زبان انگلیسی را در سایت هموا به رایگان مهیا نموده است. امید است سایت هموا بتواند قدمی کوچک را در در مسیر عدالت آموزشی در سیستم آموزش کشور برداشته باشد.

آمار هموا
  • بازدید امروز : 110
  • بازدید روزگذشته : 1670
  • بازدید هفته گذشته : 4985
  • بازدید ماه گذشته : 54683