فرصت کمی باقیست ...
در زمان باقیمانده آمادگی خودتون رو به صورت رایگان در آزمون های هموا محک بزنید و درصد ها و تراز خودتون رو مشاهده کنید.
از اینجا کنکور آنلاین را شروع کنید


  • مدیر سایت
    مدیر سایت
    امتیاز : 0
    رشته : رشته های دانشگاهی
    تغییرات جدید در پاسخنامه کنکور سراسری 1401

    به گفته دکتر حسن مروتی سرپرست معاونت امور آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور تغییراتی در پاسخنامه کنکور 1401 شکل خواهد گرفت.
    از مهمترین این تغییرات میتوان به جدا شدن دفترچه و پاسخنامه های دروس عمومی و تخصصی اشاره کرد و در رشته های علوم انسانی و ریاضی برای دروس تخصصی دو دفترچه و دو پاسخنامه ارائه خواهد شد. همچنین برای رشته تجربی علاوه بر دو دفترچه تخصصی یک دفترچه بهیاری نیز ارائه خواهد شد.

    همچنین ایشان اشاره کرده تأثیر سوابق تحصیلی 40 درصد بوده و تلاش میتوشد این درصد در سالهای آینده افزایش یابد.

    بازدید : 216 | نظرات : 0 | 714 روز پیش
نظرات
ارسال نظر
لطفا برای ثبت نظر با ساب کاربری وارد یا در سایت ثبت نام کنید.
دانلود فایل
دانلود 10 تست انحرافی درس منطق انسانی
گروه : کنکور کارشناسی
دانلود فایل 10 تست انحرافی ( دامدار ) درس منطق رشته انسانی بهمراه پاسخنامه تشریحی در ادامه مطلب آورده شده است.این فایل ارزشمند توسط خانم کیمیا طهماسبی تهیه شده است، دقت داشته باشید پاسخنامه تست ها در یک فایل مجزا میباشد که نیاز است فایل پاسخنامه را نیز دانلود نمایید.فایل تست هافایل پاسخنامه
دانلود فایل
دانلود جزوه گرامر افعال چند کلمه ای زبان انگلیسی
گروه : کنکور کارشناسی
در این مطلب یک جزوه آموزشی از مبحث گرامر درس زبان انگلیسی کنکور را آماده کرده ایم . این جزوه که بصورت درسنامه تنظیم شده است به مبحث افعال چند کلمه ای یا همان افعال چند قسمتی میپردازد.مهمترین موارد مورد اشاره در جزوه گرامر زبان بصورت زیر میباشد.افعال چندکلمهای؛ تعاریف، انواع و ساختارهانکات بهشدت کنکوریلیست افعال چند کلمهای پرکا
تبلیغات متنی
لینک شما اینجا



تبلیغات متنی
لینک شما اینجا
هموا آینده ای روشن

سایت آموزشی هموا فعالیت خود را در فروردین ماه سال 1396 با هدف کمک و فراهم نمودن امکانات آموزشی برای دانش آموزان و داوطلبان کنکور آغاز نموده است. از همین رو و با رسالت فراهم نمودن بستر آموزشی یکسان برای تمام دانش آموزان و دانشجویان سراسر کشور امکانات کاربردی فراوانی از جمله تخمین رتبه کنکور، انتخاب رشته کنکور، سامانه کنکور آنلاین، آزمون و فلش کارت های زبان انگلیسی را در سایت هموا به رایگان مهیا نموده است. امید است سایت هموا بتواند قدمی کوچک را در در مسیر عدالت آموزشی در سیستم آموزش کشور برداشته باشد.

آمار هموا
  • بازدید امروز : 895
  • بازدید روزگذشته : 3735
  • بازدید هفته گذشته : 12293
  • بازدید ماه گذشته : 54672